Trivia

Mat med ambitioner någonstans bortom näringsbehovet är kul även om det ackumulerar mer disk. Och fika kan mycket väl vara meningen med livet.

image4

(Ugnstekta potatiskuber, bankad biff, balsamico äppelchuttney samt svampstuvning)

image6

(Tryffelspetsade hamburgare med tomatsås och rosmarins-honungs-vitlöks cream fraiche)

image5

(Bakispytt med guacamole)

image8

(Broderlig fika, bokstavligen)

Vimmelbilder och bilddagböcker, en bild säger mer än tusen ord. Risken att banalisera om än hippifiera.

Kommentarer
Postat av: Agnes, Syrran

Den där första bliden tycket jag var god, men inte äppelna. Vem tycker min brosa på sista bliden är snygg? Han skulle bli glad att höra det. Visste liknar han Draco Malfoy? *Jag är bara så Harry Potter..... i böckerna alltså*

2008-05-23 @ 18:26:36
Postat av: Olivia

Öh fin blogg och så där...men fika är inte meningen med livet. Om meningen med livet ska vara någonting ytligt så tycker jag snarare meningen med livet är träning...eller att köra bil, ok möjligen att mat ,typ friterat kött i smörsås, är meningen med livet men INTE FIKA!!!

2008-07-16 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0